Onsdag

Middan igår på Kriti var god. Men vi var ju typ less efter 45 minuter..haha. Dessutom satt alla 3 chefer vid vårat bord. Varför skulle dom sitta just där?! Lätt att prata om vad som helst då. Jaja, det var gratis mat iaf och det var gott :)

Sen så ska jag sluta med vadslagning. Förlorarar ju bara. Å straffen är ju som roliga också..haha ;)
Idag ska jag få ett recept på en sorts kladdkaka som ska vara jättegod. Den ska jag baka imorrn till mina kära vänner som vann över mej i bowlingen. Straffet för att jag förlorade var att jag skulle baka till dom. Och det ska jag göra också :)
Men dom kanske inte ska förvänta sej att det blir lika gott som när nån annan gör det!

Idag är jag ledig från syrran! Hon har sove här 2 nätter. Men idag skulle hon hem. Kommer tillbaks imorrn och ska vara till på lördag. Då ska hon fixa mitt hår innan jag far till bastuträsk :)

Å mitt jävla munsår. Blir så less. Kan ju inte vara en ängel på lördag och se ut som fan. Det är ju lite motsägande kanske. Vill typ bara skära bort mina läppar nu och sätta dit nya! Blir nog plastikoperation på fredag om det inte har försvunnit. :P

Nu blir det en promenad i det fina vädret. Sen måste jag typ städa.

tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0