Taco-bowling-guitar hero-vin-mys kvällen

Blev en riktigt mysig kväll igår :) Jag, Micke, Sofie och Krille for till Anna och käkade tacos.
Jättegott. Var hur länge sen som helst jag åt det.
Klockan 8 for vi och bowlade. Haha jag var sämst. Har aldrig vare så dålig. Kan ju bero på att jag hade drucke lite. Fast de hade iofs dom andra också, men dom var då ändå inte lika dåliga som jag ;) Men det var kul iaf.
Sen for vi tillbak till Anna och spelade lite guitar hero. Åsså kom Jonas och Madde också. Det var trevligt. Sen blev det lite andra spel och lekar. Men konsentrationen var kanske inte den bästa. Haha.

   

   

 

Den här kvällen får gärna göras om nån gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0