Joomenvisst!

Har inte hänt så mycket intressant i mitt liv på dom senaste dagarna. Jobb jobb å jobb typ.
Igår for jag en snbbis in till stan å träffa Sofie för lite shopping. Men ingen av oss va riktigt på shoppinghumör. Så det blev inte så mycket av. Men det är ju alltid trevligt å träffa Sofie ändå :)
På kvällen blev det å se Narnia 2 med Micke å Krille. Riktigt bra! 

Idag har jag jobbat 8-16. Dagen gick tokfort. Hade nåt å göra hela tiden. Dock fick jag bara 20 minuters lunch. Är nog första gången i världshistorien på det där stället. Ofta bruka man måsta sitta typ 1½ timme på lunchen. 

Jag ska försöka he mej ut på en promenad nu. Satt ju å tryckte chips å dip igår och naturgodis. Jävlar vad min mage svall upp! Ut å röra på fläsket nu. Sen varm choklad å lussebulle. Hihi. Det är ju som också väldigt nyttigt. Men vafan. Orka! :P

Å har fått tid på bilprovningen den 2:a december. Usch. Tror inte jag kommer att ha lika tur den här gången som dom två första åren med min lilla "skönhet". Dyrt kom he å bli. Men sen ska jag sälja den. Hoppas den finns nån som vill köpa den bara :P

Kommentarer
Postat av: soff

jag håller tummarn åt dig å hoppas att din lilla "skönhet" till bil ska passera felfri :P

2008-11-20 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0