Festbilder och julgranshuggning

Nu kommer lite bilder från Saras inflyttningsfest :)

   
   
    

Igår blev det pizza med Micke å Krille i Medle. Jättegoda pizzor där!
Sen till Micke å spela tvspel. Nå bilspel. Va typ roligt ändå, fast jag var ju sämst som vanligt ;)

Idag for jag hem till Frostkåge för att hugga en julgran. Det har som blive en tradition. Jag brukar alltid vara med och göra det. Är som mysigt å gå i skogen när det är lite snö och kolla efter fina granar. Så jag och min kära mor och far tog med oss Engla och for ut i skogen. Det tog ett tag, men tillslut så hittade vi en ganska fin gran. Fast man ser ju inte hur den egentligen ser ut förrän den kommer in. Till middag blev det gröt och macka med julskinka på i bagarstugan. Det spelades även julmusik. Så idag fick jag faktiskt lite julstämning. Men jag kände typ inte en människa som va där å åt. Förr visste man ju typ vem alla va i Frostkåge, men nu har de komme så himla mycke nytt folk. Men det är ju bra!

   
     

Ikväll blir det lugnt. Ska upp å jobba imorrn. Börjar min mördarvecka. Endast ledig tisdag. Åsså har jag 4 kvällar den här veckan. Det är inte roligt. Men skönt när det är över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0