Tisdag

Rätt så händelselös dag idag. Sov typ till 12. Så himla skönt det var! Sen upp å käka å ut på en promenad. Var slut batteri i min mp3, så fick klara mej utan den. Är beroende av den när jag är ute å går. Är så mycket lättare när man har musik i öronen. Men det gick ändå. Sen in på ica tvärt å köpa lite nödvändiga saker.

Ikväll har jag jobbat 16-20. Har komme fram till att det inte är själva jobbet jag är less egentligen. Mer kasnke några av dom jag jobbar med. Dom är så fast i hur det alltid har vare. Kan som inte förändra nånting. Blir så less att dom kör över jag å Hanna hela tiden. Bara för att vi är yngst å kanske inte vet hur allt fungerar med schemat å så. Men jag har jobbat där i 3 år snart och jag vet hur det fungerar. Tog upp det med en idag. Hon blev som tyst och visste inte riktigt vad hon skulle säga. Jag är väl inte den som säger emot så mycket på jobbet. Jag låter det oftast vara. Men nu blev jag lite less. Så hon blev nog lite chockad när jag sa att jag var sur på dom..haha.
Ska tydligen jobba julaftonskvällen igen. Och det har då ingen frågat mej om. Sen så får jag å Hanna alltid mer kvällar än dom som jobbar heltid och vi jobbar 75%. Inte rättvist. Men nu är det slut med det. Å snart är det medarbetarsamtal också. Då ska jag då inte vara tyst. Det måste bli nån förändring på det där stället om dom vill ha kvar nå folk.
Jaa, nu fick jag avreagera mej lite om det också. Måste bara säga att jag har många bra jobbarkompisar också. Alla är ju inte sådär :)

Nu ska jag se om det är nå värt på tvn, sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: soff

bra gjort johanna!

finns inge mer irriterande än folk som bara kör över en helatiden

hoppas de blir ändring på de nu:)

2008-11-11 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0