Den gamla goda tiden ;)

Blev en rätt skön dag idag.
Efter jag ringt station och INTE fått tag i dom så väntade jag ju somsagt på posten och äntligen fick jag mitt efterlängtade kort.
Så då for jag in till stan, tog kort i en sån där automat där man blir helt skitful.
Sen gick jag på expert å hämtade mina bilder jag framkallat. Var inte så spännande kort.
Mest på jag å Krille. Å ful som fan var jag. Usch!
Sen hem till Frostkåge å mysa med engla. Blev en promenad i skogen me hon också. Så skönt.
Efter middan for jag till Sofie i drängsmark. De va som kul. Längesen man va där. Satt i Sofies rum å skvallra ett tag. Precis som förr i tiden ;) Sen en promme runt byn. Precis som förr i tiden..haha :D
Ändå bra man hade det då. Inga bekymmer. Tänk om det alltid kunde vara så :)

Nu är jag hemma i frostis igen. Ska snart ta å köra till stan igen. Kändes ju som lagomt kul.
Upp å jobba imorrn. Delad tur.

Nääe gonatt. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: sofie

riktigt trevligt. kändes lite som förr när vi va mindre:) tänkte på det vi "intog" våra gamla vanliga platser du i fotöljden å ja i sängen.. precis som förr :P hehe

2008-10-23 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0