Fredag

Det var såå skönt å få sova imorse. Men jag hade ju som lite dåligt samvete ändå.
Så jag hade som tänkt vara duktig å städa hela lägenheten idag.
Men då ringde mamma å sa att hon skulle in till stan å shoppa. Så då följde jag med å gick med hon å faster på stan. Tänkte att jag kanske kan hitta mej nån fin tröja. För det behöver jag då verkligen.
Men det var inte så jävla lätt när man gick på "tant"affärer. Blev iaf en mössa å nya strumpbyxor, få se hur länge dom håller då :P
Sen mötte vi Fredrik (min kusin) utanför Waynes å gick dit å fika. Kladdkaka! :D

Var hemma kl 2 igen å då hade jag faktiskt kvar städilet. Det trodde jag verkligen inte.
Så nu har jag dammsugat, skurat, dammtorkat, diskat, lagt in kläderna å gått med tidningarna (computer sweden(?)) till återvinningen. Sen blev det en liten promenad också. Nu fattas det bara att sortera å sätta in alla papper å he bort allt som ligger under bordet. Men det får bli en annan dag. Tyck ändå jag ha vare ganska duktig idag :)

Igårkväll klockan 10 blev det film hos Micke. Det är som bra att vi är snabba. Såg iaf Hills have eyes 1. Har sett 2an förr. Men så jävla äcklig film. Vågade nästan inte gå hem sen.Jag brukar som inte tycka om skräckisar, men dom är faktiskt bra!


Nu ska jag se om jag hittar nå ätbart. Förresten så fick jag ju min plattång idag. Så himla skönt!

Få se vad som händer ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0