Helgen

Har som vare en rolig helg..haha. Eller?! Har som gjort så mycket.
Fredag jobbade jag pissdelad tur. Slutade kl 20, for hem till frostis å hämtade upp bror och skjutsade han till nån fest på morön. Sen var det tänk filmkväll hos sofie men jag orkade inte. Var så jävla trött.

Sen fick jag höra att det var film hos micke också. Så då tänkte jag att jag kan ju fara dit ett tag bara. Känns som tråkigt å sitta helt själv en fredagkväll. Är ju inte så långt hem heller...
Men hur bra gick det då!? Halvsov i soffan halva natten medans dom såg ufc..eller vafan de heter. Dom slåss iaf. Skitkul! Somnade kl 5 och väckarn ringde kl 6. Då var jag som lagomt utvilad och pigg :S

Men det var bara att he sej iväg till jobbet iaf. Mitt huvud vägde typ ett ton hela dagen, men det gick ändå bättre än jag hade trott. Fick våfflor hos mormor på lunchen. Åsså halvslumra jag i hennes soffa ett tag :P 

Slutade halv 5, for hem, duschade och for på max me micke å köpte nå vegetariskt tacogrejs typ. Inte så värt. Man blev ju som inte så mätt. Menmen nu vet jag de iaf. Sen typ sova halva kvällen. Nu ska jag typ äta nå kvällsfika sen blir det sängen. Ska sova såå länge imorrn. Gud så skönt!

Det var min jättespännande helg det ;) 

Gonatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0