Ledig dag

Idag var min enda lediga dag den här veckan. Sov typ till 12. Det är ju som bra, lär ju kunna sova tidigt ikväll då. Not!
När jag är ledig blir jag som så rastlös, så jag for till mormor och fikade med hon, mamma och morbror.
Åsså hjälpte jag henne att handla sen också.

Efter det for jag hem till Frostkåge. Va ut i förrådet å letade kläder som jag kan ha till halloween.
Mamma å pappa hade kvar kläder från typ 80-talet eller nåt. Jävlar så fula. Höll typ på dö..haha.

Efter middan blev det att byta däck på min lilla bil. Gick ju tokfort. Pappa hade visst en sån där muttermackapär. Tror förresten vi ha gett han den när han fyllt år nån gång :P Den va som bra. Hade typ bytt alla däck på 10 min. Sen fick jag en ny motorvärmarsladd också från Linus kvaddade bil. Eftersom nån jävel snodde min...

Åsså har jag fått brorsan att söka jobb i Narvik också..hihi. Då kanske jag inte behöver fara själv :)

Nu är jag hemma och har ångest för att jag ska jobba delad tur imorrn. Blir tvn resten av kvällen. 

Bajj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0