Tråkdag

Usch vilken jobbig dag det var idag. Är typ sjuk, snorar å har ont i huvet. Å är skittrött. Har halvsove från 12 till nu.
Tänk om det kunde vara som när man blev sjuk när man va liten. Då blev man ompysslad.
Låg i pyjamas å täcke i soffan å såg nån film, åsså va mamma hemma från jobbet å pyssla om mej.
Nu har jag då ingen som pysslar om mej.
Fast iofs sej så skulle jag säkert bara bli irriterad att jag aldrig fick vara ifred, om det var nån här å sprang hela tiden.
Man vänjer sej ganska fort att bo själv. Jävligt skönt. För det mesta. Nog för att man kan sakna nån att mysa med. Men annars är det såå skönt. Får göra precis som man själv vill!
Läste i nån tidning idag att 6/10 bor i enboende. Inte ensamboende, för bara för att man bor själv så behöver man inte känna sej ensam. Från det ena till det andra. Sitter bara å tjollrar om en massa nu. Har tråkigt som fan å ska snart tillbak å jobba! :(

Lyssnar på bandits webradio nu. Brukar göra det när jag är less min musik. Då kan man hitta lite ny musik å ladda hem...

Nu ska jag äta köttsoppa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

6/10 det var ju ändå många :O

ska du med på core imorn? jag bokade det nu kanske man kan springa lite innan? :) vi hörs!

2008-10-06 @ 22:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0