Upptagen människa

Måste bara säga att människan på station som har hand om listorna måste vara den svåraste personen att få tag i. Förra gången vi skulle skriva upp oss ringde jag typ 3 gånger och var dit 2 gånger.
Nu ringde jag för 10 minuter sen och då var han upptagen i telefon, så då sa hon att jag skulle ringa på nån minut igen. Och det gjorde jag, men näe, då hade han hunne fara iväg.
Hur viktig människa är han igentligen? Han kan väl skaffa sig en jobbmobil eller nåt så det går få tag i han.

Ja det är väl bara att fortsätta ringa till jag får tag i han. För den här gången ska vi lyckas få oss in på station.
Å vi ska vara i tid och jag ska vara lugn och glad ;) Är ju ändå så många man känner som ska ut på lördag så...
skulle som vara kul att få sej in för en gångs skull.
Fast jag kom typ int våga ändå. Om vakterna känner igen mej(som dom säkert gör) kom jag typ å skämmas ihjäl.
Å tänk, dom kanske inte ens vill släppa in mej. Det skulle vara pinsamt.
Men det lär jag ju inte få veta förrän då.



Nu ska jag vänta på posten å se om jag får mitt kort idag eller.
Sen ska jag in till stan och ta ett kort på mej till körkortet.
Och förhoppningsvis hämta ut mina bilder jag lämnade in för typ 2 veckor sen. 
Men det beror ju somsagt på om jag har fått mitt kort eller inte... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0