Recept ;)

Här har ni ett bra recept på en banankaka ;)

Ingredienser:
2st kåta ögon
2st välformade ben
2st fasta mjölkbehållare
1st form men pälskant
1st banan
lite äggvita

Tillagning
1.Se djupt i de kåta ögonen
2.Bred ut de välformade benen åt sidan
3.Knåda mjölkbehållaren försiktigt
4.Stoppa in bananen i formen och för den försiktigt fram och tillbaka
5.Dekorera med äggvita
6.Kakan är färdig när bananen mjuknat



Såg att jag visst har lyckats ta bort alla sms på mobilen också. Var som väldigt intelligent i lördags. Så nu är ju alla snuskhistorier borta också :( Men det kanske kommer nya ;)

Blev tvungen att fara å tanka idag. Hade inte tage mej hem annars. Så jag ringde min kära far och frågade om jag fick låna lite pengar till bensin. Jadå! Han frågade inte ens hur jag hade lyckats tappa bort mitt kort. Han bara prata på och lånade ut sitt preemkort till mej..haha. Tur pappa är snäll. Mamma hade nog blive lite pissed :P

Har vare så jäkla trött idag. Ställde typ om dygnet i helgen. När jag kom hem från jobbet idag åt jag lunch, sen har jag typ sove i soffan halva dan.

Ikväll blir det nog träning. Sen sova. Börjar 7 imorrn åsså äre ju den här hemska storträffen imorrn. Kom typ komma hem med huvudvärk å va på pisshumör. Så var beredd. Ni vet ju hur jag är när jag är på dåligt humör ;)




Kommentarer
Postat av: krille

Hehe ja man vet hur dit humör kan vara iblan:-P

2008-10-14 @ 19:14:14
URL: http://kristofferstenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0