Festen :)

    
 

   


 






Var hur kul som helst igår. Massor med folk. Kul med lite nytt folk :)
Vi var först hos mej å förfesta, men vi blev lite för många.
Folk satt typ på golvet å överallt så då gick vi till Krille åsså kom nåra från Mickes fest också. 
Å alla var fulla å glada. Men Krilles granne däremot var inte så glad hade jag fått höra.

Menmen. Å jag var inte så glad heller när vi kom till station. Vi ahde ju skrive upp oss på listan så vi skulle få oss in.
Å jag hade frågat om det spelade nån roll vilken tid vi skulle komma för att få oss in.
Men hon sa att det inte spelade nån roll. Men fan heller. Int fick vi oss in.
Då skulle vi ha vare där före 11 sa vakterna. Jag skällde ut dom litegrann.
Blev så jävla förbannad när vi ändå stod på listan. Men det var ju inte deras fel, det var ju hon vi pratade med.
Jag for iaf på ballen då å spelade blackjack med nån annans pengar. Det var kul. Jag vann ju :P

Sen blev det pizza på bussgrillen. Eller jag käkade väl upp mickes å krilles pizzor typ..haha :)
Sen till micke, hade tänkt sjunga singstar, men dom fick då int igång de så de gick då int så bra.

Nu ska jag duscha, sen blir det å beställa nå fetmat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0