Döööd

Kom just hem från friskvårds. Var på PTcirkel. Alltså cirkelträning med personlig tränare. Jag är typ helt död nu. Mina händer skakar. Men ändå så jäkla skönt. Sista varvet fanns det inte mycket ork kvar. Kände mej helt död. Det bara spruta svett. Vi gick genom typ varenda muskel på hela kroppen plus puls. Jobbigt som fan. Kom å sova som en gris nu. Ångra lite att jag cyklade. Var hur jobbigt som helst å cykla hem. Bruka ta typ 10 minuter å cykla från mej in till stan. Men hem, från Sofie till Ica tog det säkert 15-20 minuter. Åsså va jag ju tvungen in på Ica å handla lite. Kändes ju inte så supertrevligt. Svettig å äcklig. Meeen...


Nu väntar duschen, sen blire Top Model å fika :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hade typ inte orka cyklat om ja va du..

var ett mycket bra pass :)

lämmen lär man no vara imorn :S

2008-09-11 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0