Film

Igår kom ju som sagt Emma å Emma hit å skulle göra sej klara för festen i Pite. Blev också å käka en familjepizza till middag. Niiice!
På kvällen blev det film me Micke, Krille å Anna. Såg först nån rysare. Vet inte ens vad den hette. Inte så bra. (vad var det jag sa?!) Men sen såg vi en komedi istället. Mycket bättre. Haha. Ganska sjuk. Men då är man ju lite sjuk själv så :P Den va bra iaf!


Ikväll ska jag till Sofie, vi får se vad vi hittar på..kanske blir bowling. Skulle va kul. Va ju som ett tag sen.
Nu ska jag duscha, sen bara ta de lugnt ett tag innan jag ska fara. Å jag tror faktiskt jag ska köra bil ikväll. Har vare duktig å inte använt bilen till nånting förutom till jobbet å hem till frostkåge. Annars har jag cyklat. Men ikväll tror jag bilen ska få sej ut en liten sväng. Mina ben är typ helt döda.

Ha en kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0