Haha

Var en kul dag igår! Var tillåme kul på jobbet. Å de är inte ofta alltså. Höll fan på skratta ihjäl mej. Men det var så jävla jobbigt. För jag fick verkligen inte skratta då. Jag å Hanna hade fare på ett larm till en tant å hon va ju som orolig å så. Å mitt i allt fick jag nåt jäkla skrattanfall. Jag höll verkligen på dö. Det bara spruta tårar. Å då börja ju Hanna skratta som fan också. Det gick inte sluta alltså. Å tanten trodde ju vi skratta åt henne. Stackarn, hon låg där å trodde hon skulle dö å vi står där å asgarvar. Haha..jag skrattar fan när jag tänker på det. Helt sjukt vare. Är inge bra å jobba med Hanna tror jag. Vi är som dåliga på jobba å bra på göra annat när vi är på samma ställe :P

När jag kom hem vare bara att börja med maten. Åsså kom Krille å Micke hit å höll mej sällskap medans jag lagade mat. Sen kom Jenny..hon var först. Helt chockad blev jag. Händer inte ofta :P Sen kom Sofie å Anna också. Efter maten gick vi ner till bastun å bastade. De var kul! Sen till Krille å leka lite sanning eller konsekvens :D Sen hem å fylleblogga å sova :) Men kul kväll vare!

Nu blire snart pizza tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0