Lördag

Så härlig dag idag. Sol! Me like! Kanske blir en brittsommar. Vem vet. Va ut å gick på förmiddan. Gick till ridhuset å tillbak. Var så skönt. Man blev som så glad när det var sol å allting är så fint ute nu.

Mindre bra var ju att jag for tillbaks till elgiganten idag å dom hade ingen sladd som passade min kamera. Inte heller nån minneskortgrej. Så då blev det bara att lämna tillbak den jag hade köpt å få tillbak pengarna. Få se om jag orkar mej till nåt annat ställe till veckan å se om jag hittar nån. Skulle ju som vara väldigt bra å ha.

Åsså har jag funderat på att skaffa mobilt bredband före jag far till Norge. Är ju som ganska bekvämt. Den som lever får se. Förövrigt så börjar jag ha lite smått ångest för Norge. Kom ju säkert bli skitkul, men jag lämnar ju allt här hemma. Man har ju som tryggheten här. Familjen å alla kompisar å allt som man är van att det alltid finns där. Men samtidigt kan man ju inte fastna här i lilla skell resten av livet. Jag kommer ju ändå hem om några månader. Meeen jaa. Usch. Kom å ligga gråta på kvällarna för att jag saknar alla så mycket..haha :P Nä, det är ju ett tag kvar. Ska försöka ta tillvara på dagarna här innan jag far.

Vad händer ikväll?! Jag är veligast i världen. Ååååh!

Nu blir det duschen, sen kolla om det finns nån mat i kylen/frysen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0