Tidsfördriv

Blev en promenad till ikväll med syrran. Sen kom Krille med en kladdkaka. Det tackar man ju inte nej till. Åsså har jag försökt få till min blogg igen. Men blir så jävla störd när det inte blir som jag vill. Menmen. Nu har jag sett typ världens sämsta film.
 Paris Hilton måste ju vara den sämsta skådisen jag nånsin sett. Hon såg typ drogat ut. Fast vad ska man förvänta sej av Paris Hilton?!  Pissfilm. Se den inte.
Jaja, de va då lite tidsfördriv iaf. Va ju ingenting sevärt på tvn iaf.

Imorrn blir det en prommis på morron, sen typ städa å sånt kul. På afton blir det att cykla iväg till Friskvårds å gymma lite :) Det är så jäkla skönt att träna. Har typ blive överenergisk eller nåt. Imorse när jag var ute å gick fick jag typ lust att springa. Kändes som jag skulle kunna springa en mil. Men jag sket i det. För det första så hade jag som lite fel kläder för att springa. Sen så hade jag nog blive ganska besviken när jag inte hade orkat så mycket som det kändes ;)

Laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0