Roadtripen

Nu är jag hemkommen från jag å Mickes roadtrip till Härnösand. Va som en trevlig dag. Gick typ fort ändå :) Även fast det var väldigt mycket sittandes å träsmak i arslet. Men de va nice! Å Micke blev en bil rikare...å nåra tusen fattigare.

For halv 8 imorse å var hemma kring 6 tiden. Så vi gjorde det ganska bra ändå tycker jag.
Här kommer lite bildbevis....


 Då var vi alltså påväg till Härnösand. Parkerade längst fram i bussen.

 Endast 5 mil kvar...

 Han som alltid är normal på bild ;)

 Högakustenbron

 I nybilen

 Åsså va vi tvugna gå in på statoil å köpa en skiva. Var som stort utbud där :P

 Det var ganska fint längs höga kusten. Mycket berg å dalar å vatten. (Gick sämst å ta genom rutan)

 På väg hem i nybilen å även ny doftgran :D (viktigt)


Det var det. Naajsbajs

Nu när jag kom hem var min lägenhet invarderad av en liten syster. Grejer överallt. Men hon var då inte ens här å går inte få tag på. Nu ska jag ringa å höra om Sofie är hemma, sen blir det duschen å tvn. Sen sängen. Jobb imorrn. 7-4. Not nice!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Miiiiiickeliin

Schysst du följde med, roligare att fara 2 än själv.

Hoppas det går bra att jobba imorrn, nu ska ja sova som ett barn. Börjar vara trött efter resan :)



Tack å hej leverpastej!

2008-09-17 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0