Litet äventyr :P

Blev inget utbrott idag. Men sur va han iaf. Men då for jag å Sofie ut å åkte lite skidor/bräda.
Åkte upp på linken typ 3-4 varv. Idag var det rätt härligt före.
Bestämde med Daniel som satt på stolheistopp att jag skulle komma upp klockan 5 när vi stänger så jag kunde åka baksidan med han. Är ju  som kul att åka med nån som kan och har åkt där förr.
Så klockan 5 när vi stängde (jag stängde, var själv kvar i resturangen) så tog jag stolheisen upp till Danne åsså började vi våran lilla färd ner på baksidan.
Men vi körde liite fel. Fick traska i djupsnön ett par gånger.
Solen fick för sej att komma fram då också. Det var ju skithärligt, men jag var lite för välklädd. Var pissblöt i svett.
Plus att jag hela tiden fastnade med foten så jag inte fick mej lös.
Men det blev då ett jävla motionspass iaf :P
Å jag klota då några gånger också. Men ska man bli bättre måste man ju våga satsa lite ;)
Vi kom iaf ut på nån väg nånstans, så Dannes kompis fick komma å hämta oss..hehe.
Lite kul var det iaf. Jag var hemma halv 7 å vi for som sagt lite efter 5 ;)

När jag kom hem for jag ut å gick i en timme typ. Var så härligt. Nu skiner solen å man bara njuter av att vara ute :)

Nu snart ska jag å Sofie gå ner till Kafferiet och fika, snacka skit å glo på folk :D

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0