PMS varning

Asså nääe nu vill jag hem!!
Orkar inte se sånt här. Har träffat såna här männsikor förr som har sårat mej som fan. Nu har jag ju lärt mej att det är dom som förlorar på det i längden. Men jag har ändå så jävla lätt att ta åt mej. Måste kanske bli mindre känslig. Det är lite synd att såna människor ska kunna ta så jävla mycket energi från en. Jag försöker verkligen vara positiv och tänka på allt som är bra. Men det är jävligt svårt när man jobbar dagligen med 2 stycken som man helst bara skulle vilja lägga levandes i grav å spy lite på. Det är jävligt synd när jag har haft det så jävla bra här och det finns så många bra människor här. Men dom suger som musten ur en. Och att man bor med dom och måste umgås med dom 24/7 (nästan) gör ju inte saken bättre. Okej nu ska jag vara positiv och glad resten av tiden. Men vad i helvete. ursäkta mej men. Dom två är nog det mest negativa som finns. Är jämt gnäll och fan runt dom. Nu i 2-3 dagar har jag vare lite nere och då gnäller dom till mej och undrar varför jag varit så deppad senaste dagarna. Dom är alltså lite förvånade av mitt nya humör som jag inte visat förr. Vafan jag har hållt humöret uppe i 3 jävla månader. Ni kan ju börja med det. Å sluta gnälla över mina 3 dagar. Dessutom har jag menshelvete nu också, så det gör ju inte saken bättre. Önskar att jag kunde ha lite bättre psyke å inte ta åt mej så jävulst, för egentligen tror jag inte såna här personer gör det med mening. Eller det gör dom ju antagligen inte. Det är fan synd om dom. I slutändan ser ju alla hur dom beter sej. Men jag blir ändå så förbannad på mej själv som inte kan stå emot att bli arg på dom. Jaa, det är alltså mej själv jag sak vara arg på. Det var ju kul..haha :P Sitter å gnäller på folk jag stör mej på när det är jag själv som borde tänka om lite kanske :P
Jaajjaaa..ni skulle fatta om ni var i min sitts.
Jajjamen!
Gonatt mates. See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0