Snart vår :)

Det märks att det att det börjar bli vår nu. Solen skiner och asfalten är framme på vissa ställen. Men det bästa är nog att det är ljust så länge på kvällarna :) Var ute å gick ikväll å det var så skönt. Förr var det ju alltid mörkt när man kom ner från jobbet. Men inte nu :)

Nu börja jag faktiskt ha lite hemlängtan också. Vet inte varför, jag trivs ju skitbra här och det är underbara människor. Men ändå så börja jag vilja hem snart. Fast det är ju bara en månad kvar nu. Har gått hur fort som helst. Känns inte som jag har varit här i 3 månader.

Och nu är det bara 3 dar tills sötisarna kommer. Å jag ska få vara ledig 2 dagar i rad! Det har typ inte hänt sen början av februari typ. Men kul ska det bli :)


Sofie, Sara och jag på juldagen :)

Kommentarer
Postat av: sof

ja nu anländer vi snart, håller på å packa de sista grejorna nu :)

2009-04-08 @ 23:03:32
Postat av: Anonym

haha! underbart;P

2009-04-08 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0