Tjejkväll

Jaa, det här med fika på ett ställe där som även säljer öl var vi ju rätt dåliga på ;)
haha men vi hade jävligt kul.
Det var jag, Sofie och en svensk tjej som jobbar på sjukhuset här. Katarina.
Supertrevligt! Vi hade som en liten tjejkväll med massa tjejsnack.
Gud vad man behöver det här. Är ju fan bara killar man jobbar med.
Nog för att det är väldigt trevligt också. Men man behöver lite tjejsnack ibland.
Vi for iaf först på kafferiet och sen blev det spor1. Jättemysig pub.
Blev några öl, så jag och Sofie hade väldigt trevligt på hemvägen :P

Vi bestämde att vi ska fara till gränsen över en helg om 3 veckor med några sjukhusfolk.
Så jävla kul. Jag längtar.
Det blir helgen efter Sofie (min sötisSofie) och Sara har varit här.
Så nu är det mycket kul att se framemot :)

Imorrn blir det en lång dag.
Är ett gäng som har bokat resturangen från 5 (när vi egentligen stänger) som ska käka fläskfile.
Så klockan lär ju bli typ 9 innan vi får oss hem. Blir kanske ingen fest imorrn då. Kanske.

Och nu börjar påskferien för alla Narviksbor så nu blir hela helgen och veckan fullsmockade.
Jobb jobb. Men jag har ju vare ledig en dag iaf :) Å nästa helg. Då jävlar!!

Nice time!

God natt!



Kommentarer
Postat av: sof

:)

2009-04-03 @ 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0