Heis hell

Jaa nu sitter jag i heis 1 å gör absolut ingenting.
Jag har sålt 2 liftkort, tror inte det kommer bli så många fler idag heller.
Chefen sitter här i rummet brevid å gör typ ingenting han heller. Men det är ju inte så ovanligt.

Igår snackade jag med en norsk kille som jag jobbar med om vars i Norge det fanns bra med jobb å billigt boende. Han tipsade iaf om Lofoten och Senje. Ganska små städer, men där får man ganska lätt jobb och om man har tur kan man hitta nån som lånar ut sitt hus mot att man målar det eller liknande. Man måste väl försöka hitta sej lite kontakter då. Är kanske inte så lätt att hitta såna på internet. Är ju privatpersoner man måste få tag i. Men Lofoten är inte så långt härifrån så jag borde ju kunna hitta nå bra personer kasnke :P Han sa även att dom var ganska rika där så dom betalar rätt bra också.

Annars så händer det inte så mye spännande här. Har fortfarande lite hemlängtan. Men nu är det bara 3 veckor kvar..max. Ska bli så kul å få se alla när jag kommer hem.
Jag har typ fått världens vårkänslor också. Nog för att det är en jävla massa snö här men ändå, känns ändå att våren börjar närma sej. Är skitsugen på att shoppa. Vill typ ha en helt ny garderob. Kanske blir Stockholm när jag kommer hem då..nån som vill med? ;)

Jahapp, va ska jag göra nu då?

Oj, fick just en kund. En engelsktalande sådan också. Mycket trevlig!

Nu hoppas jag att dom snart skickar ner mat från resturangen till mej. Börjar vara lite hungrig.

Nu har jag nog inge mer å babbla om. Så hejdå för en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0