Mikael 25 år!

Idag fyller Mickepicken 25 år! Grattis lillgubben ;)






Hade snöat ännu mer imorse. Tror ni jag blev glad när jag tittade ut? :D
Kommer bli helt underbart härligt i backen nu :)

Och jag hade rätt om hans namn. Han hette Vegard som jag trodde. Samma som han i Norges herligeste. Hihi tur man är bra på att snoka iaf ;)

Ska iväg och jobba om en timme i heis 1. Kommer vara mycket folk ikväll. Hoppas dom är snälla med mej och inte vill ha hjälp med saker som jag inte klarar av :) Men tiden lär ju gå fort iaf.

Få se om det blir bowling ikväll istället eller. Fast idag var jag inte alls sugen på det. Kände mycket hellre för att sitta inne å se film eller nåt. Nog för att jag har gjort det jävligt mycket här. Men jag var verkligen inte sugen på bowling idag. Få se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0