Äntligen

Idag har vi fått skattekorten, personnumret, D-numret och mobilnumret. Äntligen. Och på måndag får vi bankkontot.
Men nog gör dom det tjorvigare än det behöver vara.
Mitt skattekort var tydligen skickat hem till Sverige. Vad ska jag med det till där?!
Och personnumret var typ det konstigaste. Är ju inte ens det datum då jag fyller år. Bara massa siffror.
D-numret är samma som personnummret, men man måste ha det för att kunna göra ett bankkonto.
Moblien trodde vi ju inte att vi kunde starta förrän vi hade våra norska peronnummer, men det gick då inte med det heller. Så då fick vi fara ner på expert igen å fråga varför det inte funkade. Då var han tvungen att ringa till NetCom å registrera simkortet och våra namn och personnummer(Svenska) å allt. Sen funkade det.
Nu är det bara bankkontot kvar, sen är allt fixat å klart. Så skönt!



Nu har jag mat i äckelugnen i äckelköket, så snart blir det middag. Förhoppningsvis ätbar!
Lugnt ikväll, jobb imorrn...

Kommentarer
Postat av: Camilla

näe jag har faktiskt inte jobbat på 3 veckor, har haft fel i ryggen ;P men imorgon ska jag jobba första gången på så länge :) spännande haha ! =D

Härligt, kan tänka mig att det är skönt att få jobba med nått annat =)

2009-02-06 @ 17:23:20
URL: http://camillajoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0