Grattis i efterskott :)

Igår fyllde Jenny 22 år! Grattis grattis :)







Igår blev det somsagt extrajobb på dagen. Fast dom hade ju lyckats dubbelboka iaf. Men det blev jag som fick jobba iaf. Det var bra, jag behöver alla pengar jag kan få :)
Sen på kvällen blev det att umgås med min norske vän. Är fortfarande inte helt säker vad han heter. Å lite pinsamt är det ju att fråga nu. Försökte kolla i hans lägenhet igår om det inte stod hans namn nånstans, men icket. Men snart ska jag lista ut det ;)

Nu ska vi gå till banken å få bankkonton, sen handla lite, gå till recetionen å fråga om vi får betala hyran senare. Sen blir det jobb ikväll i barnheisen.
Ledig imorrn.

Fick veta nu att syrran nog kommer att följa med och hälsa på på torsdag också. Kul kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0