Härlig dag :)

Blev endast 11 timmars jobb idag. Typ världens skönaste dag. Fast jag var så jävla trött. Råkade prata med sötis Micke på skype i 5 timmar. Haha, det är fan sjukt. Men kul var det. Vi har ju som roliga samtalsämnen också ;)

Jag å Micke på stadsfesten i somras :)

Iaf så åkte vi liftarna upp till resturangen imorse, halv 10. Där hackade vi upp alla grönsaker och förberedde för premiäröppningen imorrn. Sen satt vi och väntade på varorna som skulle komma med gondolen. Passade på att fika lite också. Men det kom aldrig nå varor. Så då for vi ut å åkte lite i heis 3 backarna. Vi hade ju ändå nycklarna till liftarnta med oss, så det var ju bara att starta. Rätt härligt att bara vara ute å åka på arbetstid. När vi kom tillbaks så hade varorna äntligen kommit. Så då var det bara att börja packa in i frysarna och kylarna. Det kom även en kille och installerade en kanon och stereoanläggning som vi ska ha i afterskin. Kom å bli skitnice. Sen tog jag mej lite middag och åkte ner till heis 1 och fortsatte jobba där. Slutade halv 9 ungefär. Jag satt och nickade i slutet. 4 timmars sömn på en 11 timmars arbetsdag är lite halvtungt. Men det var en kul dag.
Imorrn är det somsagt öppning så det ska bli spännande å se om vi fixar å göra all mat å så. På kvällen blir det personalfest i resturangen. Jag och Sofia ska fixa maten. Men det ska bli jävligt kul. Blir kul å se hur alla får sej ner sen ;)

Nu blir det duschen, sen sängen :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0