johopp

jooo, så vare en till kväll med alldeles för mycket drinkar å öl å skit. Å vafan har hänt med alla killar? Varför kan det aldrig bli som jag vill? Typ dom som vill ha mej vill inte jag ha å tvärtom...
Haha, träffade förresten Vegard ikväll. Jag frågade om han var jättesur på mej. Han sa att jag skulle ringa han imorrn. Hahah jojo, det går säkert bra!
Godnatt- Ska upp kl 9. Typ om 5 timmar. Niiiiiiiiiiiiice

Förresten så tyckte dom att jag hade lite rolig dialekt. Å när jag började snacka om att jag rapar och fiser så blev dom helt chockade. Haha, vem gör inte det?! Men söderut kanske man måste vara lite finare av sej. Jag vet inte.
God natt! ....igen

Kommentarer
Postat av: Choel

Söderut??? vars fan är dudå??

såvitt jag vet ligger narvik norrut men jag kanske bor på en annan planet? ;P

2009-02-28 @ 11:39:40
Postat av: Anonym

Hon äääää int sååå bildad CHOEL! haha

2009-03-02 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0