Lill-lördag

Idag kom det en svensk kille som ska jobba med oss i resturangen. Han var jättetrevlig..och arbetssam.
Och det var faktiskt mer än 3 gäster idag. Och jag har gjort lite av maten. Hoppas dom lever imorrn bara :P
Det var jävligt dimmigt och snöigt idag. Va fan hemskt att ta sej ner från resturangen. Såg ungefär 1 meter framåt. Men tillslut var vi alla nere, hela till och med.

Imorrn ska jag jobba i liften igen. Typ 8-9 timmar. Känns jävligt drygt, men jag behöver ju timmarna. Annars hade jag vare ledig imorrn. På fredag är jag ledig. Kom typ kännas konstigt. Har typ jobbat varje dag nu i över en vecka. Vad ska jag göra lixom? Alla andra är ju på jobbet.

Nu blir det öl och tjoller. Är ju ändå lill-lördag idag ;) Är verkligen som en studentkorridor det här. Tror vi är typ 10 st som bor här nu som jobbar på fjället. Och alla är ju i 20-30års åldern, så det är jävligt kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0