Lugn dag

Jaa, det är ju lite skillnad på helg och veckodagar. Hade 3 gäster i resturangen på hela dagen. Igår hade vi fullt upp hela tiden. Så idag har vi typ sutte å fikat å tjollrat. Rätt skön dag. 6 timmar med lön för att man sitter och fikar ;) Eller imorse var jag faktiskt och handlade grönsaker till resturangen. Haha lite fult de måste ha sett ut när jag kom å köpte typ 5 sallader, 6 gurkor, 8 rödlökar, massa paprikor å sånt. Men jag kanske älskar sallad ;)

Ikväll har jag faktiskt vare ute å gått. Blev ju inte så mycket motion i helgen. Förutom för hjärnan då. Å levern fick nog jobba lite också ;)
Jag har inte så mycket att berätta. En lugn och skön dag. Lär bli fikadag imorrn också :)

Förresten så far Peter som jag jobbar med nästa vecka, så då slipper vi han. Jävlar så jobbig han är. Men då kommer Mikkel och flyttar in här istället. Det kommer bli skitkul. Då är det bara roliga människor som bor här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0