Min tur...

Jaha, då var det min tur att bli gammal då ;) Så grattis till mej!





Igår var det som jag trodde, full rulle på jobbet. Sålde hur mycket som helst. Tiden gick då skitfort. Fast nog hade jag hellre vare ute i backen å åkt igår. Massor me nysnö, hur härligt som helst :) Å det kom en liten kille å var jättelessen för att han inte klarade att ta liften. Han frågade om jag kunde hjälpa han. Jag tyckte så synd om han. Han hade ju klarat det hela kvällen, men sen gick det som bara inte å han blev skitlessen. Hur söt som helst. Ville typ ta med han hem ;)

Jag hoppas det är lika bra väder på lördag. Första lediga helgdagen sen jag kom hit. Ska bli så skönt å bara få åka :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis grattis :)

2009-02-12 @ 14:11:18
URL: http://lipstickkiller.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oh Grattis på 22årsdagen Johanna :)

Härligt att du inte har västa hemlängtan, tiden går fort o snart är du hemma i skell igen & då har du ju tjäna dej en hacka o värd en ledig sommar!!

Eller har du planerat hur det blir till sommaren?:)

2009-02-12 @ 18:37:55
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0