Resturangen

Pratade med Sofia nu och jag ska få jobba heltid i resturangen. Eller mer typ. Jag kom å få jobba så mycket jag vill. Pengar pengar! Har inte hunne vara upp i resturangen än. Men har sett bilder å det är inte dåligt. Den ligger längst upp vid gondolen. På torsdag ska vi upp dit å förbereda för öppningen på lördag. Så då blir det att jobba där hela helgen och säkert varje dag sen också :) Tror det blir kul. Är ju lite mer att göra där än i liftarna.


En bild på resturangen på sommarn. Najs eller vad? Å snart blir det varmt å soligt på dagarna så då kan man nog sitta ute också. Vårsolen där lär ju inte vara dålig :D I like!

Californication nu! (Är bjuden på dejt, men jag sa att jag inte kunde. Californication är ju som en bra ursäkt. Hihi)

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0