Snö!

Idag blev jag glad när jag vaknade och tittade ut genom fönstret för då såg det ut så här;


Äntligen har det kommit snö! :D Å det ska tydligen snöa några dagar nu också.

Sen for jag ut å gick en sväng också å tog lite kort.
   


Jaa, så här ser det ut där jag bor. Husen står typ på varandra. Dom har inte stora gårdar. Men fint är det :)


Sen gick jag ner mot centrum och då mötte jag en tant (trodde jag) men det visade sej att det var en 50+ turkgubbe. Varför i helvete ska såna alltid ragga på 20-åringar. Tror dom verkligen att dom har en chans. Jag menar hur upphetsande är det med en gubbe (som jag trodde var en tant) på 50+ och ser ut som en gammal grottmänniska. Men han trodde inte jag hade nå problem med det iaf. Han ville absolut ha mitt nummer så han kunde ringa och hitta på nånting med mej. Tror jag sa nej typ 10 gånger, men han fatta som int. Vad är problemet undrade han. Ja, vad är problemet? Han kunde inte ge sej. Han ville att vi skulle gå ut på diskotek i helgen. Ööh, jag skulle inte tro det. Tillslut frågade han om jag var upptagen. Ja, sa jag. Är du jätteupptagen frågade han då. Antingen är man väl upptagen eller så är man inte det. Hur svårt kan det vara. Och tror ni inte att när jag var på väg hem igen så mötte jag han igen och han var bara tvungen att fråga om mitt nummer igen. NEJ, sa jag och gick vidare.
Alltså, jag är inte rasist eller nånting. Men varför är alla (finns undantag) turkar sådär?! Hur trög får man bli?!

Nu blir det snart middag. Kyklingwok :) Sen blir det att ladda för bowlingen som förhoppningsvis blir ikväll. Tror ingen kommer behöva jobba ikväll. För det kan ju knappast behövas nå snöläggning nu när det har snöat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0