Glada norskar?!

Jag trodde alla norskar var glada och trevliga. Men så fel jag hade.
Har nya rumsgrannar, som bor precis brevid mej. 2 tjejer. Fjortis som fan.
Igår sprang dom omkring i korridoren och skrek å levde om.
Okej, tänkte jag. Det är lördag idag, de få väl va då.
Sen vare som lugnt ganska länge. Kl 4 på natten började dom skrika och bråka som fan. Har typ inte hört nå värre. Och att dom hade öppet fönstret gjorde ju inte saken bättre. Lät som dom var i mitt rum. Sen sprang dom i korridoren och slängde i dörrar och flännade och svor. Helt galna va dom.  Jag var inte nöjd. När man ska upp och jobba är det inte så kul att bli väckt av skrikande fjortisar kl 4 på morron. Jag ville bara mörda dom typ.
Det var då ingen som hade undgått deras "lilla" utbrott. Henke och Carin som bor längst bort i korridoren hade vare lite "smått" irriterade på pmsdamerna också.
Så nu vet vi det. Alla norskar är inte glada och trevliga. Men många är :)

Var förövrigt världens segaste dag idag. 6 timmar i barnheisen är lite drygt. Hade ingenting att göra. Alla klarade ju att ta liften själv. Så fick int ens själpa nån med det. Men nu är det då över.

Ledig imorrn. Då måste jag gå till banken och betala hyran för rummet. Fattar ingenting av fakturan jag fick. Inge pg/bg-nummer eller nåt. Finns ju inget att skriva in när man ska betala då. Så jag hoppas dom kan hjälpa mej med det på banken då.

Få se om jag orkar mej ut på en promenad ikväll. Skulle vara skönt, men är så satans halkigt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0