Blev film...

Det blev film igår med Vegard (tror han hette så:P) Han fick sej inte hem från jobbet förrän 20 och då var ju backen stängd. Men det var som trevligt iaf. Vi såg Hannibal Rising. Bra, men äcklig. Åsså försökte jag lära han lite svenska och tvärtom. Men jag suger ju på norska. Han va då mycket bättre.
På fredag åker han till Alperna i österrike. Fy fan vad orättvist. Dit vill jag med.
Sen var det ju lite dumt också. Jag hade ju tänkt ha nån att vara med i helgen..:P Typ fara på nån fest med han så man lär känna fler människor :) Men det får bli sen nångång.

Nu ska jag försöka he mej ut på en promenad innan jag ska fara å jobba. 2:an ikväll :)
Sen är jag ledig torsdag och fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0