Film, film, film

Blir mycket filmtittande här. Igår började vi se Blair Witch project, men gav upp rätt fort. Skitseg å konstig. Blev Employee of the month istället. Lite bättre. Rolig iaf. För nån dag sen såg jag Hostage, den va riktigt bra. Ha ni inte sett den så se den! :)



Nu har vi äntligen fått igång tvättmaskinen också. Hoppas bara jag inte krymper allt. Man kan inte välja grader. Bara Hot, warm eller cold. Så vi får väl se om kläderna är samma storlek när jag tar ut dom.

Jobbar hela helgen nu. 2an imorrn och barnheisen på söndag. Rätt skönt ändå. Så länge jag slipper 1an är jag nöjd :P

Nu blir det Dexter eller Californication före jag ska gå å byta tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0