Fredag

Idag skulle jag egentligen vara ledig, men jag sa att jag ville ha en till upplärningsdag så då måste jag dit ikväll också. Så nu blir det 7 dagar i rad jag ska jobba. Börjar hårt. Men det är bra. Blir mycket pengar. Fast tycker lite synd om Hanna som typ inte kan åka nånting för att jag jobbar hela tiden. Men hon har då fått lite semester iaf.

Igår skulle jag jobba själv i heis 2, men då var vi visst 2 stycken uppskrivna på den. Så då fick jag vara där med Henrik också. En svensk kille. Å det var himla tur, för när vi kom upp å skulle starta liften så stod den på avspårning. Fick inte igång den förrän 17.45 å vi börjar jobba 16.00. Tur att jag inte var själv. Hade ju typ fått panik.

Idag gick vi ner till Sentrum till banken för att fixa norskt bankkonto. Men det var bara en massa tjafs. Går inte fixa förrän om 2 veckor. På vägen hem gick vi förbi affären å handlade lite igen. Kom att bli ruinerad av att köpa mat.

Å dom har ju som lite roliga gatnamn här. Gatan brevid affärn heter snorres gate. Var tvungen att ta kort på den ;)

 

Nu blir det snart middag, sen iväg å jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0