Gnäll...

Blää..kände typ inte för nånting idag. Vill typ ligga och sova hela dan.
Men jag måste gå och handla å fixa dom där jävla tvättpoletterna och betala hyran för mitt lilla rum.
3300 nok för 15 kvm. Fyfan säger jag bara.
Saknar mina sötisar hemma som jag kan berätta typ allt för och inte behöver anstränga mej för att förstå vad dom säger :P Haha, förutom Micke kanske. Han kan man få säga va? till 20 gånger ibland ;)

Nä, nu äre slutgnällt. Ska ut å röra på fläsket nu!

Sen måste jag vila. Ska va med min norske vän ikväll, så är nog bäst att vila hjärnan så den är på topp då :P

Ska förresten ta med mej kameran också. Lovade Sofie att ta lite mer bilder och visa hur det ser ut :)

Höreees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0