Jobb jobb

Jag fattar inte hur jag ska klara det här. Hade inskolning igår i heis 1, istället för 2. Där säljer man också liftkort. Det var hur mycket som helst man skulle lära sej. Knappar överallt. Åsså ska man varje dag klättra upp i liften och flytta efter krokarna så dom inte nöter på samma ställe. Det var lite kul. Men sitta å sälja liftkort var jobbigt. Å när alla snackar norska så fattar man inte alltid vad dom säger. Min hjärna gick typ på högvarv igår. Rykte typ ur skallen när jag kom hem. Å idag är det tänkt att jag ska jobba där själv. Det kom inte att gå. jag har vare nervös för det sen jag gick därifrån igårkväll. Kom å måsta säga att nån få sitta med mej ikväll också. Finns inte en chans att jag kan allt de där.

Men det verka iaf va jättetrevlig personal. Bara unga, roliga människor. En från typ australien så man få snacka engelska me han. På lördag ska vi fara och bowla alla vi som jobbar. Haha, jag som är så bra på bowling ;) Sen blir det ut på puben. Det blir kul, då lär man ju som känna dom bättre :)

 
Min väldigt snygga jobbjacka :P

Usch 2½ timme tills jag ska jobba. NERVÖS som fan.
Men jag verka ändå få jobba ganska mycke. I veckan jobbar jag alla dar utom fredag. Money money.

Kommentarer
Postat av: sofie

Va kul att det är många unga:)

sen att du får jobba mycket med är ju skitbra.

hoppas det gick bra idag, det tror jag. du har ju så bra minne å lätt för att ta in ny information.

hade! tjing

2009-01-21 @ 22:05:16
Postat av: sofie

vad roligt att det är många unga som jobbar där:)

sen att du får jobba mycket med, det låter ju riktigt bra.

hoppas det gick bra idag:) det tror jag , du brukar ju ha lätt för att ta in ny information och lära dig det snabbt:)

hade nu kanoners kram

2009-01-21 @ 22:08:26
Postat av: soffan

haha, ja kanske ska skriva det en gång till :P

funkade inte för en stnd sen u nu helt plötsligt komm båda. haha

men kör hårt!

puss å kram

2009-01-21 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0