Onsdag

Jag överlevde kvällen. Men de va lite jobbigt. Massa saker jag inte klarade av så då fick jag säga till dom att komma tillbaks en annan dag. Åsså har vi walkie-talkies som vi snackar i mellan liftarna å skidpatrullen å så. Å det är ju inte det lättaste att höra vad dom säger på norska genom en sån, när det typ sprakar å så.

Men det var ganska dåligt väder idag, halvstorma typ. Så det var ju inte så jättemycket folk som åkte..som tur var :P Så det var ju rätt lugnt slute av kvällen. Satt mest å käka godis då ;)
När jag slutade gick vi å handlade mat. Det är inte kul. Svindyrt plus att dom typ inte har allt som jag brukar äta i vanliga fall. Blir nog en sväng över till Sverige snart.

Imorrn ska jag jobba i heis 2, det blir nog rätt skönt. Bara hålla koll på liften. Inga liftkort å datorer å kassagrejer. Ska typ ta me mej en bok å läsa. Bruka int vara så många som åker i heis 2. Är ganska isigt i den backen nu.

Jag börjar ändå känna mej mer å mer hemma här nu. Men jag saknar ändå alla hemma. Att bara kunna ringa å prata me nån å typ träffas å se film eller nåt.

Nu blir det film eller nåt. Jävligt bra jag har datorn fullproppad med filmer. Annars vet jag då inte hur jag skulle fördriva tiden på kvällarna :P

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Mr.Brun

snorreveien RULES!!!



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-01-23 @ 00:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0