Sista arbetsdagen!

Jahapp, nu har jag jobbat sista dagen i hemtjänsten. Lite konstigt känns det. Har ju ändå jobbat där från och till i nästan 3 år. Men ändå så skönt, äntligen fick jag arslet från det där stället.

Har som vare en lång dag idag, fast ändå gick den skitfort. Efter jobbet for jag till Hanna å följde henne på ett ställe, sen följde hon mej till barnmorskemott. så jag kunde fixa nya p-piller å så. Sen in till stan, skulle på hsb å fixa autogiro. Men då stängde dom 4. Va där 5 över. Åsså for vi på nå möbelaffärer å kollade hatthyllor :) Sen hem å käka korv å mackisar å tjattra på msn. Förresten, imorse fick jag stå i bilkö i en halvtimme. Typ en lastbil som kört fast eller nåt. Så då blev jag en halvtimme sen till jobbet också. Haha oj vad synd.

4 dar kvar nu tills vi far. Tiden har gått hur fort som helst. Ha som inte fattat att det är nu på lördag vi far.
Imorrn kommer mor min hit å ska hjälpa mej å städa ur lägenheten å packa å så.
På torsdag ska jag å Hanna fara å handla lite nödvändiga saker åsså måste jag tvätta också.
Fredag blir det att packa in det mesta i bilen. Sen bara vänta å vara nervös typ...
Jasi, snart snart!

Tvn nu, sen sova. Gud så skönt å få sova ut imorrn. Om int mamsen tänkt komma jättetidigt så...

Kommentarer
Postat av: sofie

nu är det nära, kommer verkligen sakna dig här i skeå för du är en så fin vän :) visst hinner vi ses innan du far.

2009-01-13 @ 21:47:02
Postat av: Sandra

Åh bara 4 dagar kvar till Norge!

Förstår det är delade känslor men tänk på allt cash som kommer tjänas ;).

När kommer du hem igen? :)

2009-01-14 @ 18:51:56
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det tyck jag verkligen, ha massa smaskiga recept :D!

Vem var det du skulle fara dit med?Jobba på fjällhotell visst?:)

Men det blir ju lagom, lite mindre än 4 mån. Jag lovar dej du kommer o uppskatta skeå så himla mycke första månaderna du är hemma igen :)! Är typ värt o fara bara för det :P plus pengarna såklart ;).

Jo de ä bra med mej,funderar på livet va de ska bli av mej haha. Hoppas det dyker upp något snart, behöver att det händer nåt!

2009-01-15 @ 21:15:46
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0