Söndag

Jahapp, sista jobbarhelgen är snart över :D
3 timmar kvar! Oj så skönt.

Igår blev det bowling igen. Men jag var nog inte så peppad på det egentligen. Orkade som inte va trevlig med nån. Ville typ bara hem å sova. Men lite kul var det iaf ;P

Nu är det ganska precis 2 veckor tills vi far till Narvik. Jag, brorsan och Hanna. Fast Hanna stannar bara en vecka, men ändå. De kom å bli skitkul! Måste börja städa ur lägenheten nu också. Usch så jobbigt. Blir typ 4e gången jag flyttar på 2 år. Å sen ska jag ju flytta hem igen också. Men det är som kul å flytta också. Förutom städningen.

Jaa, annars har jag inte så mycket att berätta. Händer inte så mycket spännande just nu.

Ha en bra dag!

Tjiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

4 gånger ???

2009-01-05 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0