Effektiv

Fan vad duktig jag har varit idag.
Betalade alla räkningar när jag steg upp.
Sen har jag lagt in alla kläder, diskat, stöka undan allt som var framme(mycket saker), dammtorkat, dammsugit, städat toan å vattnat blommorna. Dessutom är jag lite småbakis idag, så därför var jag extra duktig som en orka he mej upp ur sängen idag :P

Det var iaf jättekul igår.
Förfest hos Jenny vid älven.
Sen in i öltälten på stadsfesten.
Massa trevligt folk :)

Längtar till på lördag då jag kan festa igen.
Jobbar ju hela helgen, men lyckades faktiskt byta bort söndagmorron.
Hur skönt som helst.

Nu ska jag sätta mej å se på gossip girl.
Kanske ska baka apelsinchokladbollarna sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0