Bla bla bla...

Jag trivs på mitt jobb. Haha yeey!
Men de är ju då mer än jag kan säga om ersmark iaf.
Är så himla trevliga människor där jag är nu.
Nog har jag alltid ångest för att gå till jobbet, men de lär jag ju alltid ha, vilket jobb jag än har.
Jag är vekligen inte gjord för att stiga upp 6 på morron.
Men när man väl är där så går det ju ändå bra.
Jobbet är väl detsamma, men att det är bra jobbarkompisar gör så himla mycket.

Haha kul de här va då..massa jobbsnack.
Men de är väl bättre jag skriver att de är bra än att gnälla om det hela tiden :P

Imorrn är jag iaf ledig.
Då har jag bestämt att solen ska skina hela dagen lång.
Ska bli bruuuuun!  :D

Haha förresten så blev jag helt sjukt sugen på att åka snowboard igen.
Nyss va jag nästan less de. Har ju åkt i princip varje dag i 4 månader.
Men nu sakna jag det igen.

Jag får inte glömma. Jag träffade Elin idag.
Var så kul å se hon :)
Blir ju inte ofta nu när hon är i Linköping.
Men i sommar är vi grannar igen! :D

Nu blev det en massa prat om inte så mycket...
så hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0