Inskolning

Jag är typ helt slut i huvudet. Hade första inskolningsdagen på moröbacke hemtjänst idag.
Först att träffa en massa nya människor i personalen och sen alla vårdtagare och försöka komma ihåg vart dom bor. Allt på moröbacke ser ju likadant ut :P Men jag har då minst 3 inskolningsdagar till å kände jag mej inte säker då så skulle jag få fler :)
Tror det kommer bli bra ändå, dom verkade som trevliga i personalen å så :)

Nu ska jag lägga mej. Kommer däcka så fort jag rör kudden.
Inskolning imorrn också 8-17, sen helg! :D

Man upskattar iaf helgerna mer när man jobbar på veckorna :P

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Camilla

aha :) härligt. måste man inte vara undersköterska för att få jobba där?? skönt att slippa ers :P jo jag är kvar i kåge, ibland övre med, men ytterst sällan :) är så less hemtjänsten nu , bläää

2009-06-13 @ 11:03:02
URL: http://camillajoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0