Midsommar

Midsommar i år blev jättelyckat! :)
Först va vi hos Jenny å bakade en jordgubbstårta och gjorde en jättefin midsommarstång.
Sen for vi till festen hos Rebecka.
Va skittrevligt.
Grillade å lekte lekar å käkade tårta.
Superkväll! Tack alla :)


En tradition som måste hållas..:P


Idag skulle jag egentligen ha jobbat kväll, men då ringde dom å sa att jag inte behövde jobba, så de var ju rätt skönt :)
Då följde jag hela släckten till Jävre där vi käkade renskav å tårta för att fira mormor som fyller år :)


Kusinerna och mormor

Kommentarer
Postat av: sofie

tack för igår :) var skittevligt:P

2009-06-20 @ 21:02:54
Postat av: elina

alla kusiner på bilden, utom jag..

för jag var inte ens bjuden =(

2009-06-21 @ 23:03:08
URL: http://eliinalangstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0