Soool! :D

Härlig, solig dag!
Låg ute en stund här på gården i morse.
Sen cyklade jag till Jenny å satt nere vid älven å solade med henne.
Det är så himla fint där. Skulle också vilja bo sådär.
När Sofie hade slutat jobba hämtade hon upp oss åsså for vi på Maxi å köpte gummibåtar!!
Så imorrn blir det att glida på älven med dom. Så härligt!
Efter båtinvesteringen åkte vi in till stan å köpte middag å satte oss vid älven å käka.
Jag älskar verkligen att det har blivit sommar på riktigt nu :)

När jag kom hem for jag ut å gick en sväng, sen bakade jag chokladbollar med apelsinjuice istället för kaffe.
Mmm.gott gott!! Dom ska med imorrn på båtfärden!


Kommentarer
Postat av: sofie

längatar :P

2009-06-24 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0