Tisdag

Idag har jag egentligen inte så mycket att berätta.
Va ut å sprang imorse. Gick pissdåligt.
Har sprunge samma runda förr å sprungit hela tiden.
Idag gick det inte. Var nog inte nog tjurig idag.
Men nästa gång ska jag ha bättre inställning :)

Sen kom iaf Emma hit en stund före hon skulle på uppkörningen å nu har hon körkort! Grattis! :D

Resten av dagen har jag bara tage de lugnt å läst en bok å så :)

Fick ju förresten mitt schema för sommarn igår.
Det var rätt bra, förutom att jag jobbar hela festivalhelgen.
Men jag får väl göra det bästa av det iaf. För dit ska jag :)

Imorrn ska jag å Hanna hitta på nånting. Hoppas de är sol! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Ja mmm chokladiga bakverk är det bästa som finns :D !



Jag kan tänka mej du känner dej lite rastlös, tar ett tag att landa i skeålunket igen :)



Jo jag var hem en vecka i maj, det var riktigt nice o träffa alla :D

& den 2juli åker jag hem igen!! Skönt det är så billigt & fort går det :D

Blev du nå rik då efter alla månader där borta? ;)

2009-06-10 @ 18:38:59
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha blir de hemtjänsten i sommar igen? =P

2009-06-11 @ 13:18:30
URL: http://camillajoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0