Underbar helg


Mysfest vid älven


Middag i Boviken


Volleyboll


Gitarr å sång i solnedgången

Den här helgen har varit oslagbar.
Känns som man har varit utomlands.
Solen sken som aldrig förr och alla (nästan) var lediga och på topphumör!

Fredag jobbade jag hela dagen.
När jag kom hem betalade jag resan till Thailand, som dom andra brudarna bokade när jag var på jobbet.
Så den 17:e november drar vi till Thailand och stannar där till den 18 december.
En hel månad. Kommer att bli helt underbart härligt!

På kvällen käkade jag med Anna, Micke och Krille.
Åsså for vi å tjollerspelade lite fotboll på moröbacke.

Lördag tog jag, Sofie och Jenny cyklarna och for till Boviken.
Där låg vi hela dagen å solade och badade.
På afton cyklade vi hem och duschade.
Sen for vi på max och köpte middag och satte oss vid älven och käkade.
Det droppade in mer och mer folk under kvällen.
Blev jättemysigt med öl, spel, musik å prat :)
Sen utgång på station.
Där var det väl som vanligt.
Massor med folk å man springer runt och letar alla :P
Men det var som trevligt iaf.

Igår, söndag, for vi till Sjöbotten, Sjöbo strand.
Jag har aldrig vare där förr, men far gärna dit igen.
Massor med folk, härligt strand och jättevarmt i vattnet.
När magen började göra en påmind att man inte ätit nånting på hela dagen for vi till coop å handlade lite grillmat åsså for vi till boviken å grillade, spelade volleyboll å spelade å sjöng. Blev även ett kvällsdopp där.

Helt super helg!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen käka lite innan jag ska fara å jobba.

Tack alla för en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv :)

2009-06-29 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0